Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - це талант, вміння їх виховувати – мистецтво.
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання, спрямоване на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді. Робота з обдарованими дітьми вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та різноманітні види пошукової, розвиваючої, творчої діяльності. Вона під силу висококваліфікованим, небайдужим до свого предмета вчителям.
«Від творчого вчителя – до творчого учня» - така цільова установка методичної роботи нашого навчального закладу. Відповідно до річного плану школи з 21 по 25 березня 2016 року у закладі пройшов методичний тиждень на тему «Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей».
Розпочався тиждень виступом директора школи Мартинової Н.В. з доповіддю «Організація роботи з обдарованими», шкільний психолог Зозуля Т.В. ознайомила присутніх з довідкою про роботу з обдарованими у нашому закладі.
В межах тижня для вчителів було проведено:
- тренінг «Психолого-педагогічний супровід обдарованих» (відповідальний Філюта Т.О.).
Мета: розширення знань щодо роботи з обдарованими дітьми, опанування ігрового стилю спілкування, актуалізація процесу самопізнання, усвідомлення необхідності позитивних змін особистості.
- методичний практикум з елементами психологічного тренінгу «Можливості творчого потенціалу вчителя» (відповідальний Мартинова О.П.).
- усвідомлення учасниками свого творчого потенціалу та креативності в собі: розвиток навичок та вмінь керувати креативним процесом; подолання стереотипів та бар'єрів, які обмежують творчий потенціал.
- семінар - тренінг для класних керівників «Роль особистості вчителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу» (відповідальний Донець Т.О.)
Мета: шляхом створення творчого колективного учительського проекту з’ясувати, яким має бути учитель у сучасній школі; надати допомогу педагогам з питання формування творчого працездатного учнівського колективу; визначити елементи педагогічної майстерності сучасного вчителя; ознайомити учителів з основними критеріями оцінювання роботи педагога.
Всі заплановані заходи були успішно проведені та високо оцінені присутніми.
Методичний тиждень закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання учнів, підтримують їх інтерес та бажання вчитися.
|